حرفه ای ترین روش جهت اجرای پودر بندکشی

حرفه ای ترین روش جهت اجرای پودر بندکشی

آیا با حرفه ای ترین روش جهت اجرای پودر بندکشی آشنایی دارید؟ به محصول حاصل از مواد شیمیایی و پودر های معدنی پودر بندکشی گفته می ‌شود، که با استفاده از آن ترک و درز های ایجاد شده در اطراف کاشی و سرامیک گرفته می شود و در پایان کار شکل یک دست و مستحکم در میان کاشی سرامیک و یا سنگ شکل می گیرد.

از این محصول علاوه بر زیبایی برای افزایش دوام و ماندگاری کاشی و غیر قابل نفوذ شدن آنها استفاده می گردد.

اگر قصد دارید در مورد حرفه ای ترین روش اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

مهم ترین نکات در اجرای پودر بندکشی

راهنمای استفاده از پودر بند کشی

اگر می خواهید بهترین استفاده از ا بندکشی داشته باشید باید قبل از استفاده چند نکته را در نظر داشته باشید تا در زمان کار و بعد از تمام شدن آن مشکلی پیش نیاید. اگر این نکات را رعایت کنید یک سطح کاشی کاری تمیز، ماندگار و با کیفیت خواهید داشت که بازدهی و طول عمر زیادی در مقایسه با سایر روش های بندکشی خواهد داشت.

 

مهم ترین نکات در اجرای پودر بندکشی

قبل از هر چیزی باید از کیفیت محصول  خود اطمینان داشته باشید زیرا در بازار پودر های بندکشی با برند های گوناگونی وجود دارد و اگر در زمان خرید، محصول بی کیفیت را خریداری کنید دوام و ماندگاری نخواهد داشت. به نکات زیر توجه فرمایید:

  • پودر بندکشی در دو نوع اپوکسی و پودری در بازار عرضه می‌ شود، پس باید قبل از خرید با یک متخصص مربوطه صحبت کنید تا بهترین محصول را انتخاب کنید.
  • همانطور که مستحضر هستید پودر های بندکشی دارای تاریخ انقضا هستند پس باید قبل از خرید به تاریخ تولید آنها توجه داشته باشید.
  • پودر بندکشی در دمای منفی یا دمای بسیار بالا به خوبی جواب نخواهد داد پس باید سعی شود در دمای بسیار سرد یا بسیار گرم از انجام بندکشی اجتناب شود.
  • باید قبل از انجام بندکشی زیرساخت را تمیز کرد هرچه سطح یک دست باشد نتیجه‌ ی بهتری دریافت خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که از تمیزکاری حداقل باید ۲۴ ساعت گذشته باشد.
  • باید فاصله بین کاشی ها چک شود تا مواد زائد و کثیفی در آنها باقی نمانده باشد، هر فاصله باید دو سوم قطر کاشی باشد.
  • بندکشی باید با استفاده از کاردک پلاستیکی انجام شود تا آسیب به کاشی و سرامیک وارد نشود و فواصل بین آنها به خوبی پر گردد.
  • قبل از ساخت ملات باید راهنمای روی محصول را به دقت مطالعه کنید و توجه کنید که برای تهیه ملات با غلظت مناسب باید نسبت ۴۰ به ۶۰ آب ملات رعایت گردد.
  • ملات را باید به آرامی هم زد تا حباب در آن به وجود نیاید.
  • بعد از تهیه ملات یکدست حدود ۵ الی۷ دقیقه به آن استراحت داده تا آماده استفاده شود.
  • بعد از اینکه از ملات آماده شده استفاده کردید برای پر کردن درز میان کاشی و سرامیک تلاش کنید با یک پارچه یا اسفنج باقیمانده مواد را تمیز کنید تا سطح یک دستی به وجود بیاید.
  • پس از ۴۸ ساعت بعد از بندکشی برروی سطح تردد نکنید و هر از گاهی آب روی آنها بپاشید تا استحکام و کیفیت بیشتری کسب کنید.
  • اکنون سطح بندکشی شما آماده استفاده شده است به شما توصیه می کنیم هر دو هفته یک بار سطوح را تمیز کرده تا شرک روی آنها انباشته نشود و تغییر رنگ ندهد.

 

با کیفیت ترین پودر برای بندکشی

استفاده از پودر با کیفیت با کیفیت خواصی همچون آنتی باکتریال دارد یا ضد آب است. طول عمر سطح بندکشی را افزایش خواهد داد پس کیفیت را قربانی قیمت نکنید هر چه مواد با کیفیت تر باشد طول عمر ماندگاری و زیبایی سطوح افزایش خواهد یافت.

 

مزایای استفاده از پودر بند کشی

یکی از مهمترین رکن های کاشی کاری کف و دیوار، بندکشی و درز بندی است که از نظر زیبایی و استحکام اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین روشها برای بندکشی کاشی و سرامیک، اسلب ها، آجر نماها و پرسلان ها به کارگیری پودر های بندکشی آماده است که به وسیله شرکت های سازنده پودر و چسب بندکشی تهیه می شود. برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از پودر بند کشی مطالب بعدی را مطالعه کنید. مزایای استفاده از پودر بندکشی عبارتند از:

جلوگیری از جدا شدن قطعات از دیوار و کف

تنوع رنگی بالا

مقاومت و استحکام بالا با گذشت زمان

چسبندگی و مقاومت بالا در برابر شکستن و ایجاد ترک

مرتب و یکدست شدن قطعات مصالح با درزگیری بین آنها

اجرای راحت و عدم انقباضات در حین خشک شدن ملات

برای جلوگیری از ورود آب به زیر مصالح کار شده در دیوار و کف

 

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید، امروزه یکی از بهترین روشها برای درزگیری و بند کشی، استفاده از پودر های بندکشی است، برای به وجود آمدن ظاهر یک دست و زیبای کاشی و سرامیک باید برا مراحل بند کشی را به درستی انجام داد، در متن بالا اطلاعات لازم برای شما بیان شد، امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
تماس با ما