دستورالعمل ساختن اسلایم با چسب چوب

ساختن اسلایم با چسب چوب

آیا ساختن اسلایم با چسب چوب ایده خوبی است؟ این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند.

در این مقاله بررسی می‌ کنیم که آیا می‌ توان اسلایم را با چسب چوب درست کرد یا خیر؟ و اگر می‌ خواهید مقداری اسلایم خانگی بسازید، باید از چه نوع چسبی استفاده کنید؟

آیا می توانیم با چسب چوب اسلایم درست کنیم؟

اسلایم را می توان با بسیاری از مواد مختلف از جمله چسب چوب و سایر مواد شیمیایی خانگی درست کرد.

چسب چوب که به چسب نجاری نیز معروف است، یک چسب بسیار قوی و بادوام است. از چسب چوب می توان بر روی انواع مختلفی از مواد از جمله چوب، فلز و شیشه استفاده کرد. یکی از کاربردهای عجیب و جذاب چسب چوب، ساختن اسلایم با چسب چوب است.

همه ی کودکان زمان های سرگرم کننده ای را با اسلایم سپری می کنند. اسلایم ایده خارق‌ العاده و بسیار سرگرم کننده بوده و هنوز هم جذابیت دهه 80 خود را از دست نداده است. در سال‌ های اخیر، محبوبیت  اسلایم در میان کودکان و حتی گروه های سنی دیگر  روند رو به رشدی را داشته است.

بچه های شما دوست دارند با اسلایم خودشان بازی کنند. می توانید با یاد گرفتن دستورالعمل ساختن اسلایم با چسب چوب سرگرمی جدیدی را برای کودکانتان ایجاد کنید.

انواع مختلفی از اسلایم وجود دارد. اسلایم را می توان با چند ماده اولیه و یک دستور العمل ساده درست کرد.

ما آموزش مرحله به مرحله ساختن اسلایم با چسب چوب را در این قسمت آورده ایم.

آموزش ساخت اسلایم با چسب چوب

مواد و وسایلی که برای ساختن اسلایم با چسب چوب نیاز دارید:.

  •  چسب چوب سفید
  •  کاسه
  •  قاشق غذاخوری و قاشق چایخوری
  •  رنگ خوراکی
  •  کیسه پلاستیکی
  •  مایع شوینده

با آماده کردن این مواد دم دستی شما به راحتی می توانید اسلایم خانگی خودتان را بسازید.

مرحله 1 – چسب چوب سفید را در یک کاسه بریزید، رنگ خوراکی و مایع شوینده را به آن اضافه کنید. 

برای ساختن اسلایم با چسب چوب ابتدا سه الی چهار قاشق غذاخوری پر از چسب چوب را در یک کاسه بریزید. سپس پنج الی شش قطره رنگ خوراکی را به چسب چوب اضافه نمایید.

چسب چوب و رنگ خوراکی را خوب هم بزنید تا رنگ خوراکی کاملا حل شود و رنگ یکدستی حاصل شود. بسته به سلیقه تان می توانید از رنگ های خوراکی مختلف برای ساختن اسلایم های رنگی استفاده کنید. همچنین به دلخواه می توانید برای زیبایی بیشتر زرق و برق به ترکیب اسلایم خود اضافه کنید.

در ادامه یک قاشق غذاخوری مایع شوینده به مخلوط اسلایم اضافه کنید. سپس مواد اضافه شده را به خوبی هم بزنید.

هم زدن زیاد به محض افزودن مایع شوینده ، راز ساختن یک اسلایم بی‌نظیر است!.

مرحله 2 – مخلوط اسلایم را ورز دهید و در صورت نیاز مایع شوینده بیشتری اضافه کنید. 

توجه داشته باشید که مخلوط اسلایم نباید خیلی سفت به نظر برسد. در صورت سفت شدن لازم است یک قاشق دیگر از مایع شوینده اضافه کنید.

هنگامی که اسلایم به بافت و غلظت مناسب رسید، زمان ورز دادن مخلوط اسلایم رسیده است. مانند ورز دادن خمیر مخلوط اسلایم را به خوبی ورز دهید. اسلایم را روی یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و با دستان خود آن را ورز دهید.

نکته حرفه ای در ساخت اسلایم

دستورالعمل‌ های زیادی برای ساختن اسلایم ارائه می شود.  سعی کنید از دستور العمل های ساخت اسلایم با چسب چوب و پودر بوراکس خودداری کنید.

پودر بوراکس و چسب چوب ترکیبی شگفت انگیز در ساختن اسلایم خانگی ایجاد می کنند. با این حال، بوراکس می تواند منجر به واکنش های آلرژیک شود. واکنش آلرژیک به پودر بوراکس لزوماً بلافاصله خود را نشان نمی دهد. اما، قرار گرفتن طولانی مدت (یا تماس) با بوراکس می تواند منجر به مشکلات سلامتی موقت مانند تاول روی دست شود.

توصیه می کنیم از دستورالعمل‌ های ساختن اسلایم با چسب چوب بدون پودر بوراکس پیروی کنید.

از چه چسبی برای ساختن اسلایم استفاده کنیم؟

برای ساخت اسلایم با چسب چوب بهتر است،  از چسب های PVA (پلی وینیل استات) استفاده کنید. بدین منظور می توانید از هر چسب چوبی که حاوی پلی وینیل استات ​​است، استفاده کنید نیازی به چسب های PVA قوی نیست. همچنین می توانید از چسب چوب سفید و هم شفاف حاوی پلی وینیل استات ​​اسنفاده کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
تماس با ما