ویژگی بندکشی ضد اسید

ویژگی بندکشی ضد اسید

اگر در حوزه ساختمان سازی فعالیت می کنید، احتمالاً با اصطلاح بندکشی آشنایی مختصر داشته باشید؛‌ در واقع پودر بندکشی می تواند یکی از ضروری ترین چیزهایی باشد که شما برای افزایش مقاومت ساختمان و پرداختن به جزئیات به آنها نیاز دارید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد ویژگی بندکشی ضد اسید با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

بندکشی ضد اسید چیست؟ویژگی بندکشی ضد اسید چه می باشد؟

پودر بندکشی ضد اسید را برای ساختمان سازی استفاده می کنند. در واقع ماده‌ای است که برای آب بندی فضای بین کاشی ها در فضاهای مختلف مانند آزمایشگاه های شیمیایی، آزمایشگاه های مربوط به مواد غذایی، صنعت، کارخانه و کارگاه کاربرد دارد؛ یعنی در هر فضای شیمیایی که شما قرار است کار کنید، می توانید از این پودر استفاده کنید که رنگ بندی هایشان مختلف است و باعث می‌ شود تا کارتان تمیز تر و زیبا تر جلوه کند.

ویژگی های بند کشی ضد اسید

  • اگر بخواهیم در مورد ویژگی بندکشی ضد اسید با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که با یک محصول پودری روبرو هستید که از آن باید در محیط های اسیدی استفاده کنید. در واقع این پودرها بر پایه رزین هستند و از سخت کننده ها و مواد معدنی مختلفی تهیه شده‌اند.
  • از جمله ویژگی بندکشی ضد اسید این است که مقاومت خوبی در برابر مواد اسیدی از خودشان نشان می دهند و تا دمای ۱۶۰ درجه می تواند مقاومت داشته باشد.
  • این بندکشی ها سنگدانه های مناسبی برای پلیمر های پودری، افزودنی های معدنی و مواد غلیظ کننده هستند.
  • از دیگر ویژگی بندکشی ضد اسید می توان حضور ترکیبات ویژه را داخل این پودرها نام برد. پلیمر های پودری برای آب بندی لایه چسب داخل بندکشی به کار رفته است و باعث می شود داخل محیط های رطوبتی کاملا مقاوم باشد. چسب بکار رفته در آن نیز کاملا انعطاف پذیری دارد؛ همچنین افزودنی های سیمان هم داخل آن به استحکام، دوام و زیبایی نهایی کار به شدت کمک می کند.

کاربرد بندکشی ضد اسید

بند کشی ضد اسید کاربردهای بسیار متنوعی دارد و در واقع شبیه به چسبی است که برای کاشی های ضد اسید از آن استفاده می کنند و می تواند در بندکشی مناطق مختلفی از جمله موارد زیر کاربردی باشد:

  • بند کشی کاشی های پالایشگاه ها
  • بندکشی کارواش ها
  • بندکشی کف اتاقک آسانسور
  • بند کشی ضد حریق مخازن نفتی

مزیت های استفاده از بندکشی ضد اسید

مزیت های استفاده از بندکشی ضد اسید

حال که با ویژگی های بندکشی ضد اسید آشنا شدید، باید در مورد مزایای آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. این پودرها مزیت‌ های بسیار زیادی دارند که شامل موارد زیر می باشد:

ثبات رنگ و دوام بالا

این جزء خواص مهم آن ها محسوب می‌ شود و باعث می‌ شود که طول عمر کاری که با آن انجام داده اید، افزایش پیدا کند.

خاصیت آبگریزی

آبگریزی نیز یک خاصیت بسیار مهم است که در برابر رطوبت، از مواد اطراف خودش محافظت می کند.

مقاومت به شدت بالا

مقاومت شیمیایی زیاد و انعطاف خیلی بالا در محیط های اسیدی جزء ویژگی هایی است که قطعا شما را مجاب می کند تا حتما از این پودر بندکشی استفاده کنید.

پودر بندکشی ضداسید را از کجا تهیه کنیم؟

زمانی که می خواهید بندکشی ضد اسید را خریداری کنید؛ باید خیلی حواس تان را جمع کنید و در این باره خوب تحقیق کنید. خوشبختانه سایت دیجی چسب این شرایط را برای شما فراهم کرده است. زمانی که وارد سایت می شوید، می توانید محصول مورد نظر خود؛ پودر بندکشی ضد اسید را جستجو کنید؛ سپس با توجه به گزینه هایی که برایتان می آید، می توانید انواع و اقسام بندکشی ها را ببینید و ویژگی های آن را مطالعه کنید، قیمت را بفهمید و با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع سایت دیجی چسب تضمین می‌ کند تا از چیزی که خریداری کرده اید، پشیمان نشوید.

مهم تر از همه اینکه انواع و اقسام پودر های بندکشی با قیمت های مختلف در اختیارتان قرار می گیرد و دست تان برای انتخاب باز است. پودر های دیجی چسب آماده به مصرف هستند، ضد باکتری می باشند، چسبندگی عالی را ایجاد می کنند، به شرطی که خیلی دقیق آنها به اجرا در بیاورید تا بعد از خشک شدن یک سطح کاملا صاف و صیقلی را به شما تحویل دهند.

کلام آخر

پودر بندکشی رنگی یکی از مواد بسیار مهم در ساختمان سازی محسوب می شود؛ به شرطی که قبل از هر چیز در مورد ویژگی بندکشی ضد اسید اطلاعات داشته باشید تا هنگام خرید کاملاً هوشمندانه عمل کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
تماس با ما