چسب کاشی ضد اسید بهتر است یا ملات سیمانی؟

چسب کاشی ضد اسید یا ملات ساختمانی

ما در این مقاله سعی داریم در مورد موضوع چسب کاشی ضد اسید یا ملات ساختمانی صحبت نماییم. همانطور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و ارائه محصولات نوین به بازار چسب کاشی ضد اسید به عنوان یک محصول پیشرفته در ساختمان سازی رواج یافته است. چسب کاشی ضد اسید مزایای زیادی دارد به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مهندسین و معماران قرار گرفته است. شایان ذکر است که قیمت ملات سیمان نسبت به چسب کاشی ارزان تر است، به همین دلیل اکثر افراد از آن استفاده می کردند، اما زمانی که محصول جدید به نام چسب کاشی وارد بازار شد تحولی در این زمینه به وجود آمد زیرا هنگامی که از چسب کاشی برای انجام پروژه های ساخت و ساز استفاده می شود، سرعت کار بالا میرود ما در این مقاله سعی داریم در مورد ویژگی های ملات سیمانی و چسب کاشی ضد اسید و مزایای هر کدام از آنها را اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم، تا شما در زمان خرید به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

چسب کاشی ضد اسید بهتر است یا ملات سیمانی

سوالی که پیش آمده این است که چسب کاشی ضد اسید یا ملات ساختمانی کدام می تواند بهتر باشد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد چسب کاشی ضد اسید موجب بالا رفتن سرعت ساخت و ساز ها شده است، همچنین چسب هایی که مورد استفاده برای کاشی و سرامیک هستند زیبایی نهایی کار را بیشتر خواهند کرد، مقایسه هایی که در مورد چسب کاشی ضد اسید و ملات سیمانی در ادامه انجام شده، ثابت کرده است، که چسب کاشی ضد اسید با دارا بودن تمام مزایا قیمت گرانتری نسبت به ملات سیمانی دارد اما این نکته نیز باید گفته شود که قیمت بالای چسب کاشی ضد اسید سبب بالا رفتن قیمت کلیه هزینه ها نمی شود، زیرا در صورت استفاده از چسب کاشی در سایر هزینه ‌ها صرفه ‌جویی می ‌شود مانند هزینه های زیر سازی، دستمزد کارگر و سایر هزینه ‌ها. آشنایی با بهترین مارکهای چسب کاشی ضد اسید.

ویژگی های چسب کاشی ضد اسید

از جمله ویژگی های چسب کاشی ضد اسید عبارتند از:

اجرای سریع و آسان

همان طور که می دانید برای ساخت ملات سیمانی باید یک ترکیب صحیح از سیمان و ماسه با یکدیگر ترکیب شوند، که این کار باید به وسیله استاد کار انجام گردد . اما چسب کاشی استفاده راحت تری دارد زمان انجام پروژه را کاهش خواهد داد، همچنین همه افراد بدون داشتن تخصص خاصی می توانند از آن استفاده کنند.

کیفیت بالاتر

هنگامی که چسب کاشی ضد اسید مورد استفاده قرار می ‌گیرد می توان قبل از خشک شدن، کاشی ها را جابجا کرد که این موضوع سبب تراز شدن، کاشی با دقت بالایی صورت بگیرد، استفاده از چسب کاشی باعث به حداقل رسیدن فاصله بین کاشی ها می شود، و آب کمتری در میان آنها نفوذ خواهد کرد، که به این نتیجه خواهیم رسید که کاشی کاری با به کارگیری چسب کاشی ضد اسید در مقایسه با ملات سیمانی کیفیت بیشتری خواهد داشت.

قابل اجرا بر روی سطوح بیشتر

برای چسباندن کاشی با استفاده از ملات سیمانی نمی توان کاشی را به راحتی بر روی هر سطحی چسباند، اما با استفاده از چسب کاشی ضد اسید می توان بر روی هر نوع سطحی حتی چوبی کاشی ها را نصب کرد.

با توجه به مقایسه چسب کاشی ضد اسید و ملات می توان به این نتیجه رسید که چسب کاشی ضد اسید کیفیت بالاتری دارد و همچنین سازه مورد نظر در نهایت زیبا تر و با کیفیت تر خواهد شد.

مزایای چسب کاشی ضد اسید نسبت به ملات سیمانی

همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی ضد اسید و ملات سیمانی چه تفاوت هایی دارد. زمان آن است که با مزایای چسب کاشی ضد اسید آشنا شوید:

چسب کاشی ضد اسید قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.

با استفاده از این چسب می توان علاوه بر چسباندن کاشی برای مصالحی مانند چوب، شیشه، سرامیک و چسب از این محصول استفاده کرد.

به کارگیری چسب کاشی ضد اسید هیچ محدوده مکانی ندارد و می ‌توان از آن در فضا هایی مانند دستشویی، حمام، استخر، سالن پذیرایی و آشپزخانه به کار برد.

چسب کاشی ضد اسید استحکام بالایی دارد به همین دلیل می ‌توان از آن در محیط هایی که در معرض رطوبت می باشند به کار برد.

چسب کاشی در مقایسه با ملات های سیمانی انعطاف بیشتری خواهد داشت.

چسب کاشی ضد اسید ثبات در چسبندگی دارد و به مرور زمان استحکام آن کاهش نمی یابد.

چسب کاشی ضد اسید از ترکیباتی ساخته شده است که می تواند وزن بالایی را تحمل کند.

کثیف کاری چسب کاشی ضد اسید در مقایسه با ملات های دیگر بسیار کم است.

از چسب کاشی ضد اسید می توان در هر زاویه ای به کار برد.

برای استفاده از چسب کاشی ضد اسید تجربه و مهارت قبلی لازم نیست.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
تماس با ما